Deletedmom_985 sezeryan olali neredeyse 4 ay oldu baslarda bir sey yoktu, son bir aydir hayatimda hic yasamadigim bir gaz sorunu yasiyorum karnim bi anda kaskati kesiliyor. sezeryan ameliyatina bagladim bu durumu sizde yasamis miydiniz benzer bir sey
Gamzelikiz_34 Deletedmom_985 öncelikle ameliyat olduktan sonra birkaç gün içerisinde geliyor soruyorlar gaz yaptınız mı diye insan utanıyor normalde eğer gaz yaptıysanız iyidir diyor önemli diyor doktorlar bir kere oldu bir daha olmadı bende onu da hastanede oldu
gg3848 Deletedmom_985 ben de sezeryan oldum ama sizinkinin üstünden bayağı zaman geçmiş öyle bir gaz sorunum hiç olmadı yine de bir doktora da sorun isterseniz ona bağlı olduğunu zannetmiyorum ama