mterl2 Merhaba ağustos doğumlu beneğim var doğduğu ay içerisinde başvurdum Eylül ve Ekim ayı yatmış görünüyor ilk öğretmenim ailem uygulamasında bugün bankaya gittim kart verdi sadece karttan bakiye 0 görünüyordu başına gelen var mı
babyyymom mterl2 1 gün sonra kartı ATM ye takın ve para çekme kısmına basın gözükür kartı verdikleri gün gözükmüyor bende öyle olmuştu eğer Halkbank uygulamasında bakıyorsan orda hele hiç gözükmüyor hep sıfır yazıyor ayrıca 6 ay hiç para çekmezsen devlet tüm parayı geri alıyor bilgin olsun