Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık özelikle bir kaç gündür sıçrıyor uykuya geçemiyor ağlayarak uyanıyor böyle değildi daha önceden atak falan mı yoksa başka bişey mi çözemedim tam dalıcak başlıyor ağlamaya gece uykusunda problem yok ama gündüz böyleyiz zaten yarim saatlik uykusu var ben ne uyuyabiliyorum ne evin işini halledebiliyorum sizinkiler de böyle miydi böyleler mi