ilosasell geçen sene bu zamanlar Dr halis Özdemir e 4 bine yaptırmıştım.konya nın en iyisi diye biliniyor çünkü doğum için gittiğim doktorlar detaylı yapıldı mı diye sorunca adını söylediğimde ooo çok iyi zaten tamam diyorlardı. Bebeğimin bir böbreğine hafif büyük ama sakin telaş yapma doğar doğmaz çişini yapacak geçecek dedi. Doktorlar bunu farkedip sorunca halis hoca böyle dedi diyordum. Ha o öyle dediyse tamam diyorlardı.🙈 bende hiç tedirgin olmadım sağolsun, dediği gibi de oldu.