9793selaam Kızlar şekerim sınırda çıkmıştı doktor dikkat et dedi doktor tokluk sekeini bı saat sonra ölç dedi ebe iki saat sonra diyor hangisi doğru anlamadım siz nasıl yapıyorsunuz nasıl yapmalıyım doğrusu ne sizce?
Prensescilek 9793selaam merhaba . Benim de bütün gebelik boyunca çıkmıştı . Önce sabah aç , daha sonra her öğünden 1 saat sonra .
bebemiz 9793selaam hamileyseniz ağzınıza lokmayı aldığınız an saate bakın 1 saat sonra ölçmeniz gerekiyor. 1.saatte 140 ın altında olmalı. Sabah açlık da 90 ın altında olmalı. Bende de vardı hamilelik boyunca hep ölçtüm
Niloyumben 9793selaam merhaba bende gebelik şekeri vardı. Sabah aç karnına sonra her öğünden 1 saat sonra ölçmelisiniz hamileyseniz. Hamile değilseniz 2 saat sonra ölçmelisiniz.