tossikannesi Oğlum 6 aylık diş sıkıntısı var çok huysuz yanakları kırmızı koltuk altı ölçerle ateşini ölçüyorum 35,5 yada 35,7 çıkıyor. Acaba o mu yanlış ölçüyor dedim kendimi ölçüyorum 36,6 çıkıyor bu ateş normal mi çok korkuyorum çok ağlıyor çünkü.
Karakurt Cnm sen her ihtimale karşı ılık suyla duş aldır ama kafasına su dökme ateşi varsa boylelıkle düşer yoksa da bebeğin rahatlamış olur
tossikannesi Karakurt duş aldırdım ama hala yanaklara ateşte aynı düşük acaba böyle ters bişey falan mı oluyor siz nasıl ateş ölçer kullandınız
Karakurt tossikannesi ben poposundan ölçüyorum cnm o tam gösteriyor elindeki dereceyle popsundan ölç kaç çıkacak yaz hemen
tossikannesi Ozge_AyazEfee evet onun için korkuyorum. Ters bişey mi oldu yada vücut öyle mi tepki veriyor diye acemilik işte
Ozge_AyazEfee tossikannesi haklısınız, bana da garip geldi. İnternetten baktım da şimdi normal vücut sıcaklığı 36, 5 olmalı diyor. Şimdi tekrar deneyin bakalım kaç çıkacak. Belki ateş ölçerde sıkıntı vardır.
Karakurt tossikannesi temassız pek doğru ölçmüyor cnm ya kulaktan ölçer aldır yasa popodan ölçer benden tavsiye ben aldım temezsızda ateşi yok çıktı güvenmedim popodan ölçer aldım çocuğun ateşi 38 çıkmıştı