songul465_ yazın güneşe koyunca çok güzel çıkıyor lekeler ama kışın zor oluyor biraz. Leke olduğu gün müdehale etmek önemli. Yanınızla sprey leke çıkartıcı taşımanızı tavsiye ederim. Lekeli kıyafeti çıkartınca üstüne sıkın hemen yıkayana kadar kalsın öyle. Çok kolay çıkıyor genelde. Bir tek domateste hemen yıkamak gerekiyor onun dışında çıkmıyor. Toz leke çıkartıcılar da güzel ama onlar da ilk anda daha etkili, beklemiş lekelerde ek gıda için zor çıkartıyor