queen352 Kızım 8 aylık daha diş çıkarmadı çıkarmak üzere doktor vitadent önerdi ama onu eczanede bulamadık tetagil var hep onu kullanan var mı hangisi daha iyidir teşekkürler 🌸
gizememre nur51_ Malesef dişler bizim de çok zor çıktı ama tetagil rahatlatıyordu özellikle uykularından önce veriyordum rahat uyusun diye
queen352 nur51_ şuan salya inanılmaz arttı biraz vücut ısısıda yüksek ve ağzına asla dokundurtmuyor bize