berrinbora selam kızlar bebeğim 11.5 aylık yürümeye başladı ayakkabıı arayışındayım neyi tercih etmem gerek bilgisi olanlar varsa önerir misiniz hangi marka nasıl bir ayakkabı malum birde kış ayındayız mevsime göre
SerraD-1823 berrinbora hayırlı olsun gözünüz aydın. Öncelikle ev içerisinde ayakkabı vs kullanmanızı tavsiye etmem. Ama dışarısı için biz de vicco ilkadım ayakkbısı tercih etmiştik ön kısmı daha geniş olduğu ve parmakları koruma özelliği olduğu için
asii71 berrinbora kesinlikle vicco ilk bebeğime o markadan aldım kızım yürümeye başlayınca yine irfan alıcam
bestber Ben viccodan aldım cok memnunum bot olarakta var ayakkabı olarakta ben aldıgımda havalar daha sıcaktı simdi ilk adım botlarına bakıcam kısmetse