8 ay 24 günlüğüz, geçen haftalarda çok daha yoğundu. Şimdi azaldı diyebilirim. Artık akşam 10 gibi pes edip gidip yanına yatıyordum uyanmasın diye. Şimdi de öyle kalkıyor ama saat aralıkları uzadı. Dişte çıkarıyoruz onun etkisi de var hem de atak dönemi sanırım. Uyumadan bir çay kaşığı calpol ve tetagil veriyordum.