Merhabalar, üç aylık bebeğim var, kızım da bu yıl 1 e başladı..Haliyle hep bir öksürük, grip durumu var.Doktorumuz mutlaka grip aşısı vurulmalı dedi, biz ebeveynler için de önerdi hatta eşim vuruldu.kızım alerjik , kışı hep hava makinasıyla geçiririz.bana dua edersiniz inanın lütfen aşı olun dedi basa basa.
Grip aşısı olan var mı arkadaşlar, koruyuculuğu nedir ?