selinmilena Bebeğim 7 aylık ilk zamanlardan beri denemediğim leke çıkarıcı kalmadı sonunda bulaşık tabletiyle işi çözdüm ne leke kalıyor ne bişey aranızda bilenler vardır eminim bilmeyenlerde öğrensin diye paylaşıyorum 💖💖💖
uykusuzkedi @selinmilena teşekkür ederiz. Bende bugün forumda leke çıkarıcı postları arıyordum. Nasıl uyguladığınızı tarif edebilir misiniz?
selinmilena Kaynar su yaptım kovaya direk lekeli herşeyi koydum içine biraz karıştırdım çitilemeye bile gerek kalmıyor bir saat kadar beklesin sonra durulayın normal deterjanıyla yıkayın bebeğin
selinmilena newwmommy ben bir günlük kalmış lekede denedim isterseniz bir deneyin ben evdeki bezleri de bu yöntemle yapıyorum tertemiz oluyor
selinmilena Benimkinde ek gıda ve kaka lekeleri vardı birazı dünden kalma birazı bugünden hepsini çıkardı bence çoğu lekeyi çıkarır önemli olan kaynar su olması direk içine bulaşık tabletini atın biraz karıştırın