yadease Kızlar ya başvurmak istiyoruz ama eşim yeni tayın oldu 3 aydır ağrıdayız 1 yıl ikamet şartı aranıyor bu durumda ne oluyor yani ? Bilgisi olan var mı ve bir kimlikte nüfusa kayıtlı olduğun ilden demi başvuru yapabiliyorsun eğer öyleyse ordan yaparım
Miracam yadease 1 sene orda olsanda çıkmazdı öyle bir sistem ki kim ampüle üyeyse veya üyelerin dıdısının dıdısına çıkıyor niyeyse. Bizim burda ilk toki yapıldığında hep niyeyse kalabalık isim yapmış ailelere çıktı hiç güvenim yok. Yine başvurucam bakalım
yohh_yavv forumgurmesi evi olana çıksa bile sözleşme zamanı tüm belgelere bakıp eleniyor o kişiler biz sözleşme imzalamaya gittiğimizde maaş geliri sözleşmede yazandan 100 tl fazla göründüğü için iptal etmişler di o kişinin hakkını siz düşünün
yadease maysamoms33 görünmüyor hala daha başlamadı ama bugün yarın belli olur dediler ben cumhurbaşkanın açıklamasına dayanarak bu durumu bilen varsa diye sormuştum
minikmisimben Busearaf290422 bir kaç ilde kullanıma hazır olan evleri kuraya koyacaklar. Teslim alınmayan evleri
forumgurmesi yohh_yavv Umarim öyledir. Yaşadığımız ilçede yapıldı, evi olan kaç kişiye çıktı şuan apartmanlar yapılma aşamasında bakalım neler olacak.