Ahsensmom_ yani ağlamasına tepinmesine tepki vermiyorum açıköası ben mecbur sakinleşiyor sonra. En fazla evet annecim keşke atmasaydın, malesef veremem falan diye sakince konuşuyorum. Ne yapabilir ki yani bebek, net olursanız çok rahat edersiniz bence. Hayır diyince geri dönüşü olmadığını öğrendi bizimki şu an için.