Kızlar 4 aydır doğum kontrol hap kullanıyorum ama kızlar hiç bit şekilde aksatmıyorum alarım kuruyorum her gün satti satine atıyorum son 1 aydır sürekli kanamam var sürekli parça parça geliyor bazen su gibi geliyor ama 1 aydır gerçekten illalah etim Almanya da yaşıyorum randevum bu pazartesi bi aydır almışım doktorum yok daha pazartesi gelicek bu doğum kontrol hap emizren anneler için acaba ondan mı oluyor anlamdım çünkü ben 4 aydır emZirmiyorjm oğlum 5 aylık ama doktorum kullan bişy olmaz dedi sizce ondan mı kaynaklı neyden aranızda hap kullanıp böyle olan var mı