didooooooo 6 ay 10 günlek bebeğim, tam 3 aydır önce biberon reddi arkasinca mama reddi yapto, şuan anne sütü ve mama zorla içiriyorum, düşünün şırınga ile besliyorum, sadece emmek istyor ama sütüm az, yetmiyor, çok hevesle ek gidaya başladım, onuda kabul etmiyor 2 kaşık yiyip burakiyor, o kadar yorgunumki, sizi çok iyi anloyorum, çok zor bir dönem , insan deliryor, bizim kilo cok az, 6 aylik ama 6800 gr , büyük ihtimal bu ayda bisey yemediği için hiç kilo almamişdir