user2406 ikisine de 6 aylıkken başladık. Yürüteçi bi kaç ay kullandım o da şöyle. Günlük 10-15-20 dk. Kısa aralıklarla oturttum. 10 buçuk aylıkken adım atmaya başladı. Sonrasında da yürüdü zaten şu an 1 yaşında. Zararı elbette var saatlerce çocuğu içine bırakıp oturtursanız zararını görürsünüz. Ama en azından bi yemeği ocağa koyana kadar, bi tuvalete gidene kadar, bi kahve içecek kadar oturttuğunuzda bi zararı olacağını düşünmüyorum. Sonuçta bizde insanız ve insani ihtiyaçlarımız elbette ki var hele de yanınızda biri yoksa buna çok ihtiyacınız oluyor. Mama sandalyesi hala kullanıyoruz daha da kullanırız gibime geliyor çünkü çok hareketli ondan başka bi yerde yemek yediremem heralde hoş bazen mama sandalyesinde bile yediremiyorum ama..