Bebegime ilk hipp organik combiotic ile mamaya başladık
Aşırı gaz ve kabızlık yaptı asla icemedi .
Sonra sma comforta geçtik . Gaz ve tuvalet olayimiz düzeldi . 6 ay sma comfort kullandık sonra optiproya geçtik onuda hiç icemedi . Aşırı kusma yaptı fışkırır şekilde her mamadan sonra kusuyordu . Şuan Aptamil pronutra kullanıyoruz , günde birkaç kez mamasına 1 çay kaşığı zeytinyağı damlatiyorum kabizlikk falan yaşamadık bunda . Kusmalari da azaldi