Mavis89 52 günlük bebeğim var, uyumadığı zamanlarda kesinlikle durmuyor sürrkli ağlıyor huzursuz aç değil, gazını çıkarıyorum ama yine de ağlıyor. Kucakta gezerek bir süre sakinlese de bir süre sonra yine ağlıyor. Bu normal mi bebek hiç durmaz mı 🙈
Elifasyaa Mavis89 Aynı benim bebeğim :( altını alıp gazını çıkarmaya çalışırken bile kıyamet kopuyo Allah yardımcımız olsun hepimizin
fatimas27 Mavis89 canim benim bebegim de 70 gunluk ayni sorunlar biz de de var anlamiyorum sebebini cok huysuz
Deletedmom30 Mavis89 doğdu ağlıyor 9.5 aylık olduk ağlıyor huy kalmasın yeter 😊 eğer huysuz bebek değilse bebeğiniz dünyaya adapte olduğunda bir nebzede olsa sakinleşecektir. Şuan ağlamak tek iletişimi 🙏