kelebek27 Eşim bütün gece horluyo güç bela uyuttuğum bebeğim arkamı döner dönmez hor sesine uyanıyo. Banada sinirler geliyo bir değil iki değil. Odaları ayırsan bir türlü ayırmasan bi türlü kız napçaz böyle uykusuz uykusuz 🥲🥲🥲🥲
Susuu28_ kelebek27 Kizim 8 aylik esimle temmuz ayindan beri ayri yatiyoruz cnku horlama degil apartmn 31 daire hepsi duyardir o derece kizimn uyksu daha onemli ileride yayarm kocamla bisi olmaz ozluyorum ama yapck bisi yo
Pamukhanim_ kelebek27 ben 7 buçuk aylıkken kızım sırf bu yüzden ayırdım eşim horladıkca uyanıyordu kızım büyüdükçe algıları açılıyor birde. Şimdi de horlayinca dürtüyorum hemen veya vuruyorum kendisi dönüyor 😅
Tugcebb kelebek27 kızım uyanmıyor. Gürül gürül horlamıyor ama benim uykum hafif ben uyuyamıyorum. Normalde erkekler gider yataktan baktım olmuyor baba kız onları bırakıp ben gidiyorum 😂
kelebek27 ayshababy02 komik ama kötü bi durum dürte dürte bi hal oluyorum bütün gece. Her pozisyonda horluyo. Üzülüyorumda sabah işe gitçek. Yanımızdan ayrılmakta istemiyo üffff yandık 🙊
ayshababy02 kelebek27 benimkini yanımdan atmaya artık az kaldı o kadar horluyoki bebek tüm gece kıpırdıyor tam uydu diyorum horrr o başlıyor
momikaa Eşim horluyordu oğlum hasta diye kaç gündür orkestra gibiler beraber horluyorlar😄 ben onlardan sonra uyuyorum daha doğrusu uyumaya çalışıyorum en son videolarını çektim benim adam nasıl mutlu oğluyla horluyorlar diye
kelebek27 Susuu28_ biz 5 aylığız daha yeni kavuşmuştuk ama hata yaptık galiba 🥲 gece kalk koltuğa git dedim gitmiyo. Çekişmeli ayrılcaz galiba 😅
momikaa kelebek27 ahahah bizimki doğduğundan beri babasının horlama sesiyle uyuduğu için ninni gibi geliyor olabilir 😄 gerçi birkaç kere uykusunda sıçradığı oldu bazen bizim adam volümü arttırıyor da 😅
1pekmom_ kelebek27 ayyy bütün gece aynı şeyden muzdarip şekilde uyumayı denedim, valla usandım artıkk ya çözüm bulan üstüme fikir fırlatsın 😂
kelebek27 1pekmom_ ben kendimden geçtim bebem bari uyusun. En sonunda piş pişle değilde horlama sesiyle uyutmayı denicem ki bilinç altına işlesin ninni gibi 🤣
Tugcebb kelebek27 başlarda bizde öyleydik. Öksürceğim zaman yastığın içine kafamı gömüyordum korkudan 😂 ama şükür uykusu derinleşince çok etkilenmiyor artık. 😂
kelebek27 mamacitaa_ ahhaha 🤣 kıyamıyorumda işe gitçek uyandırıp uyandırıp duruyorum. Bari git başka yerde yat 🥲