cesiko biz 0 ya da 1 kullanmadık hep 2 kullandık. Ne zaman 3′e geçtik onu hatırlamıyorum ama her türlü geçeceksiniz alın deneyin, çok gibi geliyorsa 2′den devam edersiniz.
Daha önce bizde bir üst numaraya geçtiğimizde baktım çocuk çok kısa süre içinde içiyor (kendi kendine içmeye başlamıştı) bir tuhaflık var oda çok hızlıydı, geceleri güvenemedim eski numaradan devam ettik. Sonra zamanı gelince tekrar büyüğünü kullandık