Saçlarım aşırı çok dökülüyor bir ay önce kestirdim uçlarından bugün yine 2. Kez kestirdim 4 parmak kadar kesim yapıldı kuaför de bayanda sacların aşırı dökülüyor dedı bana kına yak demiştiler önceden yaktım ama hiç faydası olmadı kınada saçımdan cıkmıyor bir yıldır ben saç dökülmem için ne yapabilirim giydiğim kıyafetler bile çok saç oluyor buda hoş bir görüntü olmuyor bu durum beni çok rahatsız ediyor bana nasıl tavsiye verirsiniz