Kızlar bebişim 7 aylık ama başı tamamen yuvarlak değil doktora sorduğumda normal hala kafası gelişmeye büyümeye devam ediyor dedi, bazı bölümlerde çıkıntı var mesela kafasının üst kısmı, arka kısım da tam yuvarlak değil bi yanı daha basık sanki , ne zaman tamamen yuvarlak boyutunu alıyor? Ne zaman endişelenmem gerekiyor bilgisi olan var mı acaba