Bizde de öyleydi. Çünkü daha gece gündüz farkını bilmiyorlar 4.aya kadar da anca öğreniyorlarmış sanırım. Bizim kız 76 günlük daha yeni anca bir haftadır gece uyku süresi 3 saat oldu 3 saatte bir uyanıyor. Öncesinde saat başı kalkardı hatta gece 4ten sonra on dk da bir kalkardı. Hep derdim bu bebek niye gece uyumaz sosyal medyada “bebeğimin 6-7 saatlik kesintisiz uykusu” diye paylaşımlardan etkilenir üzülürdüm. Ama her bebek ayrı. Hepsi özel 🌸 çoğu bebek bu dönemlerde böyle. Sabredin zamanla azalacaktır ve inşallah zamanla da gece uyku süreleri uzar 🌸bu dönemde “akşam 7-8 yatağa koydum gece 4te kalktı emzirdim geri uyuyup sabah 8de kalktı” durumları bana hâlâ uzaktaki bir hayal gibi geliyor 😂çok uzun yazdım kusura bakmayın içim dolmuş 😂😂