tuzludakota Kızlar Elmalı kurabiyenin iç harcını bugün yapıp buzdolabına kaldırsam yarın da hamurunu yapıp pişirsem iç harcında sıkıntı olur mu denediniz mi bu şekilde hiç
hunilimomy tuzludakota ben pişirip buzluga da atıyorum birisi gelecekse yarim saat önce çıkarıyorum tazecik oluyor sadece pudra şekerini üzerine normal ısıya gelince döküyorum
karan3535 tuzludakota sıkıntı olmaz ben elma fazla gelince hep harç yaparım dondurucuya atarım vaktim oluncada tart kurabiye yaparım