gunduzs sarikavun ay ne kadar doğru bir cevap ama napalım işte takıyoruz. Aslında insanları çok takıyoruz. Herkes de bi yorum yapıyor maalesef. Ama bi şekilde büyüyecek hep böyle tombiş bebek olmayacak yani.