Bebeğim 4 ay 6 günlük, gündüz uykuları zaten birkaç haftadır inanılmaz kısaldı ama o çok dert değil. Çünkü ondan ziyade huzursuzluk bizi bitirdi neredeyse hiç sakin durmuyor her an kucak istiyor çığlık atıyor benzerlerini yaşadınız mı çok yorucu gidiyor böyle 🥲