dilaaaraa Yorgunum dediğim zaman taş mı taşıdın diyor 😀 Bende kızımı ona bırakıp gezmeye çıkıyorum , siz de geziyormusunuz kızlar ?
minikmisimben dilaaaraa çıkmak istiyorum ama arkadaşım yok biri vardı onlarda taşındı yoksa bırakıp bırakıp kalacağım aksi gibi oda git diyor ama nereye gideyim anca 😂
Deletedmom_216 dilaaaraa saatlerce cikmadim cok falza oglum 17 ayinin icinde suan iki kere hamama gittim o sekilde bakti (annemle beraber) bide iste markete gidiyorum birakip o kadar. Gezmeye cikmam icin oglumun biraz daha buyukesi derdini tam anlatmaya baslamasi lazim (tabi babasinin anlamaya baslamasi lazim)😂
AlinaEmreHan1 dilaaaraa evet bazen çıkıyorum eşimin izin gününe denk gelirse Artık büyüdüğü için bir sorun olmuyor ikisi ben gelene kadar takılıyorlar kafalarına göre
sek_kahve dilaaaraa evet bırakırım, vardiyalı çalışıyor çoğunlukla evde. Kurslara başladım hazırlayıp okula da götürüyor, hastaysalar bakıyor ben yokken. Takılıyorlar
bebitonunannesi_ sek_kahve vaay, bizde böyle değil, akşam işten gelir telle oynar sonra ses yapmayın yatıcam der.
Cennet70 dilaaaraa akşamları bazen bırakıyorum bende eşime bazen dediysem 3 yaşına geldi 6 7 kez amca cıkmısımtıe
Ahsensmom_ dilaaaraa kimse de uyumadığı için zamanım kısıtlı oluyor bende biraz daha büyümesini bekliyorum
ikiierkekkannesii dilaaaraa Ben 2 gün önce 43 günlük bebegimi bırakıp kuaföre gittim eşim sagolsun cok güzel bakıyor bebise aklım hic kalmadi 1 bucuk saat falan sürdü işim
sek_kahve bebitonunannesi_ ses yapmayın diye triplenen ben oluyorum genelde 😅 kafası ses kaldırmıyor olabilir ama böyle davranmasını haklı çıkarmaz
kayrasehr bebitonunannesi_ böyle adamlar çok ne kadar benciller ama akşama kadar perişan oluyoruz keşke o çocuğa baksa ben çalışsam ev işi yemek çamaşır da cabası
hazale966 dilaaaraa anneme bırakıyorum arada eşimle çıkarsak. Geçende eşime bırakıp kınaya gitmiştim🤣 nadirdir yani😅😀
namkoll dilaaaraa Çıkıyorum elbette. Bazen tek başıma yemek yiyorum kahve içiyorum kafa dinliyorum. Şu geçtiğimiz çarşamba evdeydi hatta çıktım kahve içtim tatlı yedim tek başıma cafede açtım 25 sayfa kitap okudum. Yenilendim resmen Arkadaşlı veya arkadaşsız bulduğum her fırsatte eşime bırakır çıkarım
taze-anne2312 dilaaaraa bazen bırakıyorum komşulardan eşleri olmadı mı çağırıyorlar bir kaç kişi oturuyoruz 14 aylık ve 33 aylık çocuklarım var bırakıyorum allah razı olsun bakıyor eğer 14 aylık olanı uyutur eğer uyanırsa ve durduramazsa arıyor geliyorum o şekilde bir kaç saat kafa dinlemiş oluyorum 🌸