Kizlar hamileligin sonunda idrarda protein ve tansiyonum ciktigi icin suni sanciyla dogurttular ondan sonra eklemsi krizi gecirdim .2 ayi gecti dogum yapali idrarimda protein yuksek cikti gene doktor böbrek icin bska bolume gitmen lazim dedi böyle bsey yasayan varmi