alparslanmomms Kızlar ben 3 ana 1 ara öğün veriyorum . Ama 3 ana 3 ara öğün verilir falan yazıyor bazı yerlerde . Siz nasıl yapıyorsunuz ? Yani eğer 3 ara öğün verirsem anne sütü içmez ki doyar zaten tamamen
leylaaksuu alparslanmomms ben her öğün bişeyler hazırlıyorum canı isterse yiyo canı istemezse sinirleniyor saçımı başımı yoluyo kaşığı uzattığım içim nerde öğün sayma yapamıyoruö valla ısrat etmiyorum soğumasın yemekten diye baktım istemiyo kaldırıp mama yapıyorum yanlış mı yapıyprum acaba
Ahsensmom_ alparslanmomms 9 buçuk aylığız bizde iştahımız yok yoksa 3 öğün yerdi ben bir şey yersem isterdi
Kitsu Hiç öğün saymıyorum. Biz sofrayı hiç ayırmadik biz yedikçe aynı sofraya oturttum. Bazen dışarıda çok zaman geçiriyoruz az yiyor bazen çok hareket ediyor çok yiyor. Bu ara hasta hiçbir şey yemiyor
alparslanmomms Kitsu yani şöyle sabah öğle akşam yiyor evet anladığım kadarıyla ama aralarda kaç kez verdiğinize dair bi bilgi gelmez mi 🥲mesela eline meyve veriyorsanız günde kaç defa
Kitsu alparslanmomms şuan hasta hiçbir şey yemiyor ama normalde iki saatte bir eline bir şey veriyorum ben 😅 muz, üzüm, armut, avocado, kefir bunları her gün tüketir miktarı değişir. Az az sık sık yiyor
leylaaksuu alparslanmomms valla bazen ağlıyorum ben mi yapamıyorum diye ya yemek yemeyi öğrenmezse diye 🙂↕️ama bu 2 gündür iyi maşallah sabah mama veriyorum 1 saat sonra muz avakado ceviz yumurta karışımı veriyorum 10 a kadar bunları yemiş oluyo sonra öğlen bebek sütlacı falan yapoyoruö her gün değişiyo tabi bazen havuçlu tavuk suyu çorba yapıyorum aralarda yine üzüm falan yiyo akşamda bizimle birlikte yiyo yatmadan 1 saat önce falanda şeftalili gece maması yapıyorum biberondanda 150 lik mama içip uyuyo
alparslanmomms leylaaksuu bence gayet yeterli . Küçücük bedenleri ile anca o kadar olur . Ben de çoğu zaman stres yapıyorum bebeğim yemeyince ama illa yiyecek zamanla her şey
merveozts Genelde 3 ana öğünle ilerliyoruz ama ara öğün vermiyorum meyve yiyecekse yemekten bi 10 dk sonra atıştırıyor yemiyorsa zorlamıyorum ara öğün vaktinde mamasını yapıp veriyorum çünkü belli bir aya kadar beslenmesinin büyük bir kısmı anne sütü veya mama diye biliyorum eğer vermezsem mama için hiç vakit kalmıyor bi tek gece yatmadan oluyor o da cok az mamayı da bi şekilde vermeye calışıyorum
alparslanmomms merveozts aynen öyle benim de sorunum bu eğer üç ara öğün verirsem asla süt içmez o yüzden bana üç ara öğün fazla geliyor nedense
bidebayilistersenferiya alparslanmomms değişiyor gün içinde iki kere mama içer 3 ana öğün ama bazen öğlen yemiyor, genel de ben sürekli eline bir şey veriyorum analik iç güdüm sürekli aç gibi hissediyor 😅
merveozts alparslanmomms Bence fazla kasmaya gerek yok ya ben öyle düşünüyorum şartlandırmamak lazım ara öğün sadece bir meyve veya yoğurt yese yeterli gibi yemese daji olur ki zaten günler kısa artık cocuk hangi ara yiyecek o kadar seyi artı mama konusu da çok önemli 😌
alparslanmomms bidebayilistersenferiya aynen bende öyleyim 😅3 ana öğünü yerse zaman olarark da sorunumuz olmuyo yetişiyor her şey ama ara öğüne vakit kalmıyor . 3 kez ara öğün yerse bu kez süt için acıkmıyor