diamondlee bende sizinle aynı fikirdeyim 🙏🏻 kremler, serumlar sadece süreci geciktirir, insanoğluyuz hepimiz yaş alıyoruz ve yaşlanıyoruz sonuçta. Yaşı daha ufaksa ve başlangıçsa diye paylaşmak istedim. Botoks bir bakteri çeşidi bilen bilir. Uygulanması ne kadar gecikirse o kadar iyi diye düşünüyorum. Örnek olarak 30’a kadar bir çok kez botoks uygulanıp yaşından büyük gösterenler var aynı zamanda 50’sinde ilk kez botoks yaptırıp çok taze bir görünüm elde edende çok fazla. (Söz ettiğiniz ürünün adı ne peki? 🫢)