Kızlar selam 2 ay 11 günlük bebeğim normalde açlığa bile gelemezdi mamayı verirken aralarda gaz çıkarttığında izin vermezdi mamayı çektiğim için ama 2. Ay sonu aşılarından sonra huzursuzluk uykusuzluk ve mama reddi yaşadım bugün 4. Gün uyku ve huzursuzluk geçti ama mama reddi hala devam ediyor ısırıyor diliyle çıkartıyor biberonu normalde 120 cc içiyordu şimdi 30-70-90 cc içiyor çişi de azaldı sizce ne yapmayalım tavsiyesi olan var mı