Anne sütü ve ek gıda dönemindeyiz geceleri emmek için çok sık uyanıyor gece açıktığını düşünüyorum biberon ve mamayı 1 aylıkken bıraktı hep anne sütü aldı bu zamana kadar şimdi geceleri yatmadan mama vermek istiyorum uzun süre tok tutsun diye çünkü artık her gece 3 saat e bir uyanıyor uyku uyumaya hasret kaldım