re11 asafylmz ben kanz aldım normalde boğazım sabah aşırı kuru uyanırdım ama bana çok iyi geldi hiç kuruluk yok çok hoşuma gitti
re11 Ben dikkatli kullanıyorum sızdırma yapmadı yorumlarda görmüştüm ama kullanma talimatına uyuyorum bir sıkıntı yaşamadım