ornitorenkperi rabbim doğru zamanda nasip eder merak etmeyin bende 2.cocuga 6 ay sonra hamile kaldım ama sağlıkla ilerlemedi kürtaj oldum 8 haftalik daha sonra korundum 3 ay kendimi hazır hissetmemiştim psikolojik olarak baya etkilemişti ama korunmayı biraktigim ertesi ayı hamile kaldım şuan 2.5 yaşında rabbimin vardır bir bildiği olanda bir hayır olmayanda bin hayır ara derlerdi bana zamanı gelince allah elbet nasip edecek kafaya takmamaya çalış