defnemiraybebek ilk doğduğunda kendi kendine uyuyordu sonra benimkide bozuldu, sallanan ana kucağı almıştım elim kolum olmuştu, sallanmadan asla uyumuyordu büyük rahatlık sağlıyor , hiçbir iş yapamıyordum yoksa 3 saat ayaklarımda salladığımı bilirim 😀