prensannesi15 ya benim küçük oğlumunda böyleydi o bölgesi yağlı sünnet edemeyiz dedi doktorumuz onun adı sünnet olmaz ilerde müdahale bile gerekebilir yok yere çocuğun canını yakmayalım ikin ikin dedi ilk oğlumda 4 aylıkken yaptırmıştık bunda götürdük bi kaç ay sonra geri getirin dedi hala yağlı olunca artık büyüyünce yaptıracağız yani ve biz şehrimizdeki bütün hastaneleri gezdik hepsi yapalım dedi tabi özel hepsi de en son ilk oğlumu sünnet ettirdiğimiz doktora gittik o iyice muayene etti dedi ben yapmaya yaparım para için ama çocuğun günahına giremem dedi yapacam diyene de şaşarım dedi sünnet önemli bişey baştan savma olmaz dedi ilerde sorun yaşamasın çocuk geç olsun temiz olsun dedi. Bizde erteledik bakalım şuan 1,5 yaşında sanırım aklı iyice erince yaptıracağız 🫣