gizememre Evet hanımlar sosyal medya görmüşsünüzdür , erkekler bir ev aleti olsaydı ne olurdu diye sormuşlar ve harika bir cevap gelmiş; Airfry olurdu bir hevesle aldık şimdi evde boşa kalabalık yapıyor 😂 sizden de bekliyorum yaratıcı yorumlar haydi gelin 😂
Rabiiul gizememre aletten sayılmaz pek ama, benim kocam gazete olurdu maşallahı var ayaklı gazete diyorum bir şey söylesen lafın bitmeden başkasından duyarsın 🥹
mamylatte Bence kumanda olurdu hep ortalıkta durur normalde bir işe yaramaz lazım olunca da ara ara bulamazsın 😂
symstf gizememre benim ki herhalde isviçre çakısı olurdu. Her işi becerir halleder ama lazım mı çok da değil 😂😂😂😂