seval61 Elbette olunur benim arkadaşlarımın genelide oldu. Benimle birlikte aynı şekilde Zlynda kullanırken düzenli adet görenide oldu ama kişiye göre değişiyor hepsi. Ben emzirmeyi kestikten sonra oldum mesela tak diye. Olanda var olmayanda var yaniii bazı doktorlar sabit konuşuyor