Valla eğer dunyaya gelecekse istediğin kadar korun bir şekilde geliyor ben bunu anladim
İlk kızım 11 yaşında
2.ciyi isteyerek yaptik arada baya yaş farkı var bu süre zarfında dedimki ya hic mi kaza olmaz arada büyürdu en azından ama olmadi
İkinci bebegi yaptik oda kiz 2 yaşında
Güya korunuyorduk ve artik istemiyorduk bebek ve ben ne öğrendim hamileyim
3.geliyor