ysm53 dişlerimiz çıktı patladı üsttede elimde yokluyorum başka yok bide diş dönemini biliyorum hafif ateş oluyor daha farklı oluyor ve 1-2-3 güne geçiyor bu bildiğin hafta oldu 2 haftayı aştı aynı düzende garip bir uyku bölünmedi halinde, bence büyüme atağı çünkü en son bu kadar 4.ayda zorlandığımı hatırlıyorum