20 günlük bebeğim özellikle geceleri uykusunda gaz sancısından kıvranıyor elimden bir şey gelmiyor gazını çıkarsam bile kıvranıyor. Nurse harveys şurup verdi doktor onu içiyor bir de biogaia probiyotik damla veriyorum 1 hafta oldu içiyor ama hala kıvranıyor bu normal mi? Sab simplex çok övülmüştü onu alıp denesem değişir mi acaba?