Sonuçta annelerimiz bebekleri için en doğru kararı kendisi verir verenlerde var vermeyende. Ama çoğunluk verilmemesi gerektiği şeker içerdiği için. İnstagramda mühendisioğlu var orada da okudum vermeyin diyordu. Sonuç olarak teşekkür ederim kızlar kendim yapacağım deneyeceğim umarım yapabilirim 😊