Bebikoluhayatim Ana sınıfı ögretmeniyim ana mesleğimden soğudum yapmak istemiyorum, bebegimde küçük evden bakiyim diyorum. Valla bir cesaret istiyorum ama home office işlerine göz atıyorum sayfalardan kimler ne iş yapıyor yazabilir misiniz acaba ???
adaatuna Bebikoluhayatim bakıcınızı iyi bulacaksanız evden çalışmak güzel ben 5 yıldır evden çalışıyorum eşim de hatta bakıcı ile iyi anlaşırsa sıkıntı yok ama sevmezse sürekli sizi istiyor
[silindi] Bebikoluhayatim Üç yaşına girecek 4 ay sonra. Evden çalışıyorum. Garanti bankasının kayıp, çalıntı ve şüpheli işler birimindeyim. Vardiyalı sistem. Genel olarak akşam vardiyası talep ediyorum. Gündüz eve ve oğluma vakit ayırıyorum. Akşamda mesaide oluyorum.
acemiaanne Bebikoluhayatim bakıcı şart değil bence bende çağrı merkezinde homeoffice olarak çalışıyorum şuan ücretsiz izindeyim aralık ayında başlamam gerekiyor bebeğim 7-8 aylık olacak çoğu arkadaşım 1 yaşındayken başladı işe kendileri bakıyor hatta toplantılarda kızını falan gösteren var
adaatuna Hayriyeye 😂😂 maalesef gülümsedim yorumunuzu okuyunca toplantılara nasıl girilecek bakıcısız işler nasıl yapılacak 2 yaşında kızım anne çalışma bırak bilgisayarı diye peşimde dolaşıyor en azından benim sektörüm için imkansız
atarepla Hayriyeye Nasıl değil ya oğlum 14 aylık. 3 aylıktan beri bakıcıyla bakıyorum ben de bilgisayar mühendisiyim evden çalışıyorum ama mümkün değil yarım saat bile çalışamam öyle 😂
Bebikoluhayatim adaatuna benim kızımda mızıldanıp bilgisayarı elimden çekmeye tuşlara basmaya çalışabilir 1 sene daha bekleyeyim mecbur 😃😃😃😃😃
Hayriyeye adaatuna buralarda vaktinizi öldüreceğinize bence bakıcısız nasıl çocuğuma yeterimi düşünün , o sizin beceriksizliğiniz ,haa uzman iseniz tabi o ayrı müdür veya üst yönetici için söylediklerim geçerliydi benim 😁
Gamzeay1 [silindi] nasıl girdiniz acaba bu işe yada böyle bir işe nasıl girebiliriz bilginiz var mı ?
fufissmom [silindi] bununla ilgili bana detaylı bilgi verip yönlendirme yaparsanız çok sevinirim bende bu işi yapmak istiyorum. Başvuru veya ne lazım lütfen yönlendirin ? Çalışma saati nedir nasıldır. Oğlum 2 buçuk yaşında gündüz bemi bırakmaz akşamları kaçtan kaça çalışma