Kafayı yemek uzeriyim oglum geçen hafta salı gününden beri öksürüyor geçen hafta evde kendi imkanlarımla.biraz bastırdım oksuruygu şurup versim bal pekmez derken salı günü tekrar nüksetti gece birden grip falan değil öksürük Çarşamba olmucak böyle deyip doktora götürdüm ciğerleri herşeyi temiz boğazdan gelen bir gıcık dedi şurup ilaç verdi gunderdi hava verdi birde ama yok hiç bir rahatlamaya yok deli gibi öksürüyor bogulcak gibi geceleri daha çok tabi bu gece yine aldık acile götürdük üç tane hava verdiler bir tane iğne yaptilar ama yine öksürük devam geçmiyor resmen geçmiyor geçmesini bırak rahatlatmiyor bile şimdi uyumaya çalışıyor ama yok yine çok çok oksurmekten uyuyamiyor yavrum yani doktor iğne boğazını rahatlatır dedi bastırır uyur dedi ama yok hiç bir değişim yok yani nolcak böyle bal veriyorum tereyağ pekmez yapıyorum ayrı olarak kendim hiç birşey etki etmiyor iğneler havalar bile napcagimi şaşırdım kafayı yemek uzeriyim artık