Lilensa21 ben de aynı şeyleri yaşadım emzirirken topuklarimi yere vurup bagira bagira emziriyodum. En son göğsümün ucu enine yarildi ve icinden icteki doku uzayip çıktı. Hem görüntü igrencti hem de canım dehşet yaniyodu. Sonra mastit oldum. Sebebi de o yara yüzünden. O yaradan içeri mikrop girip mastit yapiyo o daha da kötü bisey. Doktor o zaman bana o göğsümden emzirmemi yasakladı. Hep diğer göğsümden emzirdim. O göğsümü de sağdım. Garmastan sürdüm yaraya da. Böyle böyle 10 güne tamamen iyilesti. Arada bebeğim yanlış kavradığında veya cekistirdiginde yine yara oluyo hemen garmastan sürüyorum. O memeyi emzirmeyi bi kere atlıyorum hemen toparliyo. O yarayı iyilestirmeden emzirmeye devam etme. Sonra canın 10 kat daha fazla yanar,simdiden önlemini al hemen geçer inş Allah sifa versin