hamile kalmadan önce 60 kiloydum doğuma 80 kilo ile gittim ertesi gün 72 ye düştüm bir daha 72 in altına inemedim kilo aldım sütüm gelmiyor diye yedim psikolojik olarak çok baskı aldım yemiyorsun ki sütün gelsin vs gibi şeyler tamam dikkat ettim halde zayıflayamıyorum diyemiyorum ama sonuçta çoğu insan emzirken kilo verdiğini söylüyor ama ben asla veremedim şu an 77 kg falanım hatta asla veremiyorum üzerime yapıştı sanki gitmiyor doğum yapalı 1 sene olacak neredeyse böyle olanlar var mı aranızda