mavigibibakti benim bebeğim de hep sola doğru yatıyordu ve sol tarafı biraz göçük kalmıştı doktor bebeğin hep sola mı yatıyor dedi evet dedim anne karnında sürekli sol tarafına dönük kaldığı için doğduğu zamanda da belirli bir aya kadar böyle yatacağını söyledi başının düzelmesi için de sürekli tummy time yap dedi bebeklerin kulağında bir sorun oluşmasını istemeyiz dedi herhalde sürekli bir tarafa yattığı zaman kulağında sorun oluşuyor muş fakat şunu fark ettim çocuk başını dik tutbildiği zaman kafası kendiliğinden düzeliyor ben dediği gibi tummy time pek yaptırmadım