anonimm2503 22 günlük süt toplanması mı acaba büyükler masaj yapılmasını gerektiğini söylüyor internette masaj yapılmaması gerektiği yazıyor nedir bu doktora gitmeli miyin
seyma0661 anonimm2503 doğduğunda benim bebeğimin de iki göğsünde şişlik vardır doktor annenin hormonlarından dolayı olabiliyor sonraki kontrolde geçmezse endokrine mi ne yönlendiririz demişti. Annem duştayken hafif ovalama yapıyordu öyle geçti 1-2 aya
Adababy anonimm2503 40 ı çıkana kadar benim bebeğimde de var annem duş aldırırken ovalardı öyle geçiyodu
ayisit anonimm2503 ellemeyin masaj yapmayın sıktırmayın kendiliğinden geçecek, masaj yaptık ettik geçti diyenelere bakmayın sakın.
hllsz Benim kızımda da vardı şuan 2 aylık hiç birşey kalmadı. Doktor kesinlikle dokunma dedi. Geçmezse bakarız dedi. Annem ovalamak istedi 1-2 kere ovaladı ama daha fazla fırsat vermedim geçti