berildmr Önceliikle merhaba benim sezeryan ama kendi kendine dökülen dikişler 3 ay olucak dogum yapalı ve benim dikişlerim hala iyileşmedi doktoruma sorduğum da doktorum şu soruyu yöneltti bana yaralandıgın zaman hemen iyileşir mi yoksa biraz zaman alır mı demişti benimki zaman alıyor mesela . Ve karnımda kan pıhtısı attığı için bir yumru kaldı bu durum onların gözünde normal ama benim içimde kuşku var sanki bişey unutuldu gibi 18×13 mm çapında 😶